17september

hej , precis inkommen ifrån en sväng i spåret med besarta , duktiga är vi eller hur ?
imorgon åker jag och trännar , sen vidare till farmor ska ner till stan med & se om jag hittar något fint!
så nu vet ni lite om morgon dagen , idag då .. första dagen på praon , gick kanon tror jag , det va kul & med micke som handldare kan det ju inte bli mer än bra faktikst :)
& nu ikväll en sväng i spåret . 
imorgon är ja även ledig , eftersom jag ska jobba kväll på onsdag så fick jag avra ledig tisdag , 
rätt skönt faktikst .. :).
föresten fyller jag år snart också , tänkte bara så ni vet ;).
nu ska jag duscha , sen film & sen soooover vi :)

hejdååååå. 



bjuder på den dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0