22november

Hej på er , just nu är jag en sjukling och därför kommer jag inte bra så aktiv här på bloggen , blir nog ingen skola imorgon åkte hem efter matten idag och sen dess har jag sovit typ.
Kan ku passa på att berätta hur resten av veckan och helgen ser ut eftersom jag eventuellt kanske inte är så aktiv här .
Resten av veckan ska jag krya på mig lite , och ngn gång i helgen blir det Filip annars bara ta det lungt , kanske åker in och köper ny säng också , sånt som märks.
Just nu ligger jag nere i soffan i min ensamhet efter som jag gjort något med min tv ... Kollar på karatefylla , värkar rätt bra :)
Efter det ska jag sova , så vi får se när jag dyker upp igen !
Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0