10november


fast en svart sån tröja + ett par thigts och 3par trosor blev dagens shopping . 
vaknade brevid världens finaste vilket jag tycker mycket mycket om , 
skolan va helt okej , åkte buss med emil & bulla hem idag , och alla tre somnar !
vart nere o solat också en sväng , ikväll då, robinsson final vilket jag o min familj ska kolla på
gillagillagillla , hm mer då ... juste ingen bloggining imorogn tror jag inte , begravning och sen åker jag till
min filip , kommer hem lördag igen då jag tar med mig han hem okcså , så vi får se när jag kommer tillbaka
igen och skroiver lite .
kramisar

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, såg dig på tv idag syssling ;)

2011-11-10 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0