till filip alexander haraldsson ♥


du är en mycket specill person för mig .
du får mig att känna mig älskad .
jag skulle vilja kunna visa dig hur mycket jag älskkar dig 
men det går inte att beskkriiva med varken ord , eller känslor .
jag älskar ditt sätt att le och skratta , helt enkelt ditt sätt att vara♥.
jag ksulle inte vilja ändra på någonting med dig , du är mer en perfect för mig .
jag skulle kunna tillbringa dag och natt med dig i enoändlighet , jag älskar att ha dig vid min sida.
att vakna av att du ligger och tittar på mig , eller håller om mig , känns tryggt .
jag fattar inte hur jag först kunnde säga att det inte skulle funka , eftersom det hade 
hänt så mycket på sommarlovet , men jag gav det en chnas och det är den bästa chansningen jag gjort i ghela mitt liv , jag ångrar den inte en sekund , det var du som fick mig att börja le igen.
jag har gjort ett misstag också .. och det ångrar jag massor massor massor .. och jag skäms för det .
det var i början av vårat förhållande , och ja var osäker på vad jag kände , det är min förklaring till det som hände.
jag är enortm glad över att du gav mig en andra chans , det betyder så mycket för mig!
det är en sak som aldrig nu skulle kunna hända , för nu är jag mer än säker på vad jag känner .
du är allt för mig . 
jag älskar att tillbringa mina helger med dig , och bara ha dig vid min sida och känna din närvaro gör mig lycklig.
att kunna sommna vid din sida och höra ditt hjärta slå , och sedan somna till det samtidigt som du håller om mig , det finns inget bättre . 
att jag kan vara mig själv med dig betyder så mycket , du är den fösta jag kan vara det med .
kunna göra bort mig , kunna bete mig som vanligt , och att du kan vara dig sälv , är för mig äkta kärlek .
under nästan hela sommaren , hade jage n bild på dig som skrivbordsunderlägg och jag fantiserad om hur det kankse skulle vara om det vore du och jag , och nu har vi det så♥
du har gett mig någonting ingen annan skulle kunna ge mig .
jag kommer vara vi din sida så länge du vill !
jag älskar dig mer än tusen varv runt jorden om o om igen!
/ din jennifer  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligt :)

2011-05-13 @ 12:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0