2maj - sjukt trött idag

helt död idag , seriöst .. känner mig sjuk tänkte vara hemma idag
men jag gick iallefall, skolmaten sög så vickan o jag gick och köpte macka på östen!
sista lekitionen , sex och samlevnad , rätt kul faktikst :)
nu ligger ja i sängen eftersom ja är dötrött och fryser , kanske drar ner roch solar en sväng 
sen , sånt som märks tar nog med mig vickan då iallefall:)
nu finns det inget mer att skriva , än att jag är skoltrött , men de är ju inget nytt!
bloggar ikkväll , eller imorgon!

blir inga bilder , sitter på den bärbara datorn 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du skriva när du sitter på datorn ??

2011-05-02 @ 17:14:21
Postat av: svar !

amen du fattar ju vad jag mennar faktiskt:)

2011-05-02 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0