27 mars

heeeeeeeeej!
vart ska man börja .. 
bion igår va jätte bra , bästa filmen ja säätt, hade riktigt kul :)
linus kom och hämtade mig och vickan i en sprilans ny bmw , så vi åkte lite kungligt till motala!
där träffade vi filip o hans vänner , webbis o emil kom och hämtade vickan , ja stannade kvar med filip:)
vid 2 kom linus och hämtade mig och en full filip.. 
han sov hos mig , myspysss 
åkte till pappas jobb , sen vidare till linköping med mamma pappa o hampus , fikade och gick på ikea , fick med mig en lampa hem o sängkläder haha , ligger nu i sängen nyduschad, vart på bodypump nu ikväll med min faster , det va sjukt jobbigt men kul , känns rätt mycket i kroppen nu så tänker tillbringa resten av min kväll här i min säng:)
tog lite bilder igår, dom komme rupp på bloggen imrogn , 3 bilder kanske..
blogagr inte mera ikväll nu !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0