23mars - värdelösa dag

hej!
gick till skolan idag , mådde inte toppen ..
fick reda påa tt ja har omprov i matte , självmord + tjuttattack.
kommer säkert inte klara so provet eller svenska provet .
efter jumpan sista lekitionen , fick ja ett sms av mamma där det stog att jag skulle gå förbi 
mormor och hämta en tröja, o det blåste fan och jag ville bara hem
kommer hem , sätter mig mitt framgör dörren och bara vill tjuta ,
ja kommer inte klara skolan , kommer få gå sommarskola hela jävla lovet
inte nog med det , så ringer pappa och säger att jag får avboka body pump passet pga att han inte mår bra 
och kunde inte skussa, ja va ju as pepp..
ialelfall , ja vile tränna så ja fixa skuss, farmor o farfar ditt , ksuin hem
farmor kommer och hämtar mig , påväg till mjööby ringer anna och säger att passet är inställt pga sjukdom
kul kul kul , ja ville tränna så vi vände och jag sprang in och hämtade bikini. 
så farmor anna och jag  gick och simmade och bastade o så!
nu sitter jag här och bara vill sova i tusen år .
negativt inlägg , kan jag tycka.
nä hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0