8maj - sent inlägg

balen idag var så sjukt rolig o bra :)
tackar för ikväll alla nior!
efter balen o all dans va alla typ döö varma så vi va ett gäng som drog upp till väder
o badade , på hemvägen går min mobil sönder helt utan anleding , den stängs av o på just nu ..
otur har ja när det gäller mobiler.
blen bestod av  , mat dans fotografering strömavbrot kasanova o ett riktigt ordentligtåskväder o mycket dans!
nu är klockan så mycket som 01.30 o ja är dötrött i fötterna o bortde sova , men de går bara inte..
ja saknar min filip med , ville bara påminna er om att han är världens finaste pojkvän !♥
kankse ett ritkigt tråkigt inlägg nu , men ville skriva av mig lite 
blir även ett bildlööst inlägg , eftersom ja sitter på min bärbara där de inte finns specuelt många bilder.
bilder från balen kommer nog upp senare idag haha, nä nu ska ja sova friluftsdag hela dagen imorgon o ja som har skoskav på hela mina fötter eller nåt ..
godnattttttttttt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0