tack för igår!

linköping igår, med ebba becca & natta !
vi hade det jätte bra, god mat och bra film!
kom hem vid halv 2 inatt tror jag, ikväll ska jag & felciia
hem till frida & laga mat dricka lite och sen film med, :)
imorogn kanske jag åker till filip, eller om jag är hemma bara pappa
ville simma med, va på ur och pen idag emd pappa kollade klocka så då såg
jag värsta fina klockan , blir nog att inhandla den i veckan :)
pappa gick in på smycke affären också och bha , hej min dotter vill ta
hål i anveln akn hon göra det här, ja det kan vi , så började dom ta ut sakerna sen bah våra percings saker har inte kommit än.... as sur blev ja !
men lämnade mitt mobil nr så dom skulle ringa mig :)
nu ska jag börja göra i ordning mig, felcia tar emd sig sin kamara ikväll så blir 
eventuellt lite bilder, !


filmen vi såg, något ni måste se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0