saknad , är en jobbig känsla

filip har sovit här nu i två nätter, men nu är han hemma, jag har nog välrdens underbaste kille!
komme rinte träffa han på jätte länge , han åker ju till teneriffa snart hm tisdag faktikst..
kommer saknar honom massssssssssssooooooooooorrrrrr :(:(:(:(
duschade förut och kommer upp på mitt rum i bara handuk och felciia skriver och frågar om jag ska med på bio om en kvart, o det är klart jag vill, så drog på mig kläder as snabbt möte ebbas mamma ebba och hennes kille filip så åkte med dom ner till bion dom kollade också bio, narnia i 3D jätte bra , somnade ett tag men inte för att den va tråkig utan för att jag va trött, aja riktigt bra något jag rekomenderar!
vart hos mormor och ätit också, och nu sitter jag vid datan ska nog gå ner till min mor och kolla på tv!
en veckas lov kvar, fy snart tillbaks och då är det natinoella prov som gäller..
ha de bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0