kom heeeeeeeeeeeem

sitter och gråter , vill ha filip hos mig nu :(
aldrig gråtit såhär mycket bara för att man saknar en.. 
vill bara krama om honom och aldrig slääppa taget om honom.
vi har ju varit ifrån varandra förut , men då har han iallefall inte vart 300000000000 mil här ifrån..
jag saknar han massor, kan inte beskriva med ord hur mycket han betyder för mig.
om jag får bestämma så skulle han va min för evigt, vet att man jämt säger så, men den här gången mennar jag deet värkligen, han är värkligen världens bästa, till o med min pappa säger så & att jag ska va rädd om honom.
jag är överlycklig över att han är min.

nu ska ni inte behöva hör mer om det hihi :)
funderar på att sova nu kankse, kanske dra igång en film till, bara sett en utav dom ( life size ) 
jätte bra film, äkta tjejfilm!
nä nu ska jag stänga av datorn , 
love 



har aldrig förr känt mig så värdefull & älskad 
du fyller hela mitt hjärta, jag vill alltid vara älskad av dig 
för du betyder allt för mig , och gör mig lycklig ♥

( filip har naglack han också , ihihi )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0