fryser om fötterna



ligger i min säng nu , vickan sitter vid den stationära datorn.
vaknade 3 idag , felicica och jag va med göransson och åkte bil lite, galning är det rätta ordet för honom!
skulle gymmat idag , men pappa slutade försent så det han att stängas.. men imorgn halv 11 blir det gymmet vickan följer med mig imorogn, medans våra föräldrar åker in till linköping och beställer resa till turkiet!
sen imorgon kväll , vad händer då?
felciica ?
ebba ?
hm sånt som märks, skulle vilja hitta på något galet, festa en hel natt eller vad som!
laddat ner 6 filmer med, som jag ska kolla på inatt, bubbel boy, cyrus , fierd up , first daugther , life size & matrial girls , hoppas dom är bra iallefall:)
ne nu har jag inget mer att skriva, lägger upp imorgon vart vi ska i turkiet oså hade jag tänkt:)
ha de bra !


kom hem ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0