Precis lagt mig i sängen

Precis Krypit ner under täcket , känns rätt bra att ligga här när man hör att det blåser och vet att det är kallt där ute ...
Jag vill ha snö snö snö, de ska bara inte regna i december eller ?
Fel fel fel ...
Iallefall sett en as mega bra film nu ilväll som gick på 7:an och slutade alldeles nyss , ond anning hete den , riktigt ringt bra film , mer såna filmer tack , det vill säga tjutfilmer!
Imorgon fredag , härligt härligt !
Filip kommer hit och på natten till fredag och lördag dra jag mamma pappa och min Filip mot Ullared , shoppa shoppa !
Får se när jag bloggar igen , sånt som märks :)
Ha en bra helg för jag bloggar nog inte mera nu:)
Och förresten skriver blogg inlägg ifrån mobilen bu och fattar inte hur jag kan lägga in bilder , trög efter ja allt man kan va kan jag känna ... Hoppas det är okej och jag ska faktiskt lära mig det någon dag .
Kram på Er :)

Kommentarer
Postat av: ewelinann

Då ser du massor från min skola! ;)

2011-12-02 @ 17:43:50
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0