2april - i am back

hej minna fina läsare!
nu är jag tillbaka, mitt liv är stabilt igen , lite ont i magen bara , men så äre när man är en tjej.
iallefall,  igår lurade jag mina föräldrar ända till månen o lite till..
skickade från marcus mobil till min mamma , att jennifer (jag) är påväg till sjukhuset hon har svimmat abulansförarna skulle kontakta mamma när dom va framme / marcus 
mamma ringer min mobil ja svarade inte . 
hon ringer igen becca svarar , hej jennifer har ramlat i en sten trapp och slog i huvudet men hon är påväg med abulans till akuten i motala , mamma lägger på ringer sin chef och säger att hon måste åka hem , pappa börjar gårta sätter sig i bilen från jobbet och åker ner mot akuten för att möta upp mig och ringer akuten men dom ser inte att de är ngn abulans påväg .
allt de där hände på 4-5 min , och så va det ett april skämt..:)


igår åkte jag hem till min fina pojkvän , vi hyrde filmer sen kom kim & fanny även dit, så de blev lite filmmys :)
sen följde vi fanny o kim en bit , sen gick vi hem och sov:)
vid 4 inatt kommer victor och lönn och hämtar mig , ebba och filip och ksussar oss till linköping !
där becca väntar i idolkön , vi ska dit och stötta bruden becca lite , hons ka nämligen sjunga !
hon är grymt bra , så kontigt om hon inte gårvidare :)
nu ska ja sova ett tag !



Nu håller alla tummarna tycker jag för denna tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0