sjuk.....

vakande med värsta ont i halsen o hela kroppen imorse, gick till skolan trodde jag skulle börja tjuta mådde värkligen inte bra, men skulle fixa en sak efter skolan, så id o jag tog moppen till mjölby sen gick jag till nina och ida åkte hem, hemma hos nina somnade jag, sen fick pappa reda på att jag hade feber och inte mådde bra så då ringer han hans ena arbetare eller vad det heter som hämtar mig, snällt tycker jag!
sov när jag kom hem, inte ätit något idag pågrund av att jag inte kan svälja halsen är svullen.
kvällen har bestått av idol med familjen!
stannar hemma imorgon , lite jobbigt att missa provet men sånt man får ta igen.
nu ska jag kolla på det nya programet välkommen åter, värkar va ett riktigt roligt program!
vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0