hemma idag.

kom hem från läkarn för ett tag sen, min hals börjar göra ont nu igen
fast jag äter den äkliga mediciinen...
tog blodprv, det visade sig att jag hade regareat bra på medicinin, så att jag ska förtsätta äta
den tills på lördag, dom viste inte riktigt varför jag hade fått ont igen, men kan vara så
att jag kommer få kötelfeber efter detta eller vad det va jag förståg inte vad han snackade om!
fick reda på att det finns en som går och sprider massor som inte är sant, blir jsjukt trött på sånna personen som måste lägga sig i andras saker, varför inte bara vara tyst när man inte vet allt som hänt?
fan vad arg jag är.
nu ska jag plugga lite so, as kul
bloggar senare kankse :)


Kommentarer
Postat av: nina rautanen

håller med dig, hon kan bara ta och hålla käften !

2010-09-29 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0