fredaag, äntligen!

älskar fredagar!
slappt i skolan idag, engska förhöret gick bra tror ja .
efter skolan , lagade jag mat med min lillebror, bilder på det kommer sen !
vi lagade potatismos och korv, efter som mmama är sjuk eller något o pappa inte va hemma
så blev det det, inte speciel fredags mat men nae!
sitter med blött hår nu, precis badat, ska börja göra iordning mig snart tror jag är en bra ide!
pappa ska skussa mig o ebba till mjölby klockan sju fixa en sak sen tar vi nio bussen hem till skänninge igen tror det blir så iallefalll , förhopnningsvis så kommer natta va i skänninge och vänta på oss !
låter som en bra fredag!
nu ska jag lägga in lite bilder sen ringa ebba!







finns några fler men dom får ni inte se !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0