har inte börjat kolla på no.n än :(

att jag vill ha.. fredag & helg..
att min senaste kyss.. filip

att jag inte gillar.. är att gå i skolan
att min bästa vän är.. besarta
att min första riktiga kyss.. var bra tror ja
att jag avskyr när folk.. lägger sig i.

att jag gillar att.. va med folk jag tycker om.
att jag alltid kommer att.. älskar mina vänner.
att jag är förälskad i..  i inte i ngn
att sist jag grät var.. i söndags tror ja
att min mobiltelefon är.. bra men tråkigt just nu
att när jag vaknar på morgonen.. ser jag trött ut
att innan jag går och lägger mig.. kollar jag allttid på 2 1/2 men
att idag har jag.. varit ute och gått med vickan

att jag just nu tänker på.. är att jag vill ha fredag
att i kväll ska jag.. sova
att i morgon ska jag.. shopppaaaa
att jag hoppas.. att fredag blir mycketbra
att nu ska jag.. skcika ett sms, till en sovanade filip :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0