dum jag känner mig..

igår, det va as kul!
kankse blev lite för mycket för min del.. thih :)
men det va kul, tack alla!
lägtar som fan till nästa helg då Becca Ebba Frida & jag drar ner till borghamn!
då ska vi slå klackarn i taket, fyfan vad kul!
ikväll blir det motala med ebba, va med filip och danne!:)
efter det kanske jag och ebba åkert till mjölby, sånt osm märks!:D
jag är lat, men orkar inte lägga in bilderna från igår, utan dom finns på min facebook, även vickans :)
var nere och beställde tid för att percia naveln, vilket jag ska göra på måndag runt 5 ..
men har inte tid att skriva mera, nu ska jag duscha!
vi hörs!



bild på linus petersson som jag tog när jag avr på pappas jobb imorse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0