du gör min dag mycket roligare pickiiis ♥

har vart as kul att shoppa idag, mycket skratt som vanligt!
haha bäst va de när vickan, skrek sagge , och sen när hon klagade över att hon tappat bort sina vantar inne på bikbok, lyckat dag :)
blev lite smått o gott inhandlat  bilder kommer sen :)
so har vi tills imrogon kom jag på exakt nu , måste göra det !
sitter och kollar på berg flyttar inte, mcyket bra på tv på onsdagar, berg flyttar in, välkommen åter & kungarna av tylösand!!
nu bilder,


dåligt bild, men orkar inte ladda upp en bild på varje plagg:)

jeans - vila , 200 typ
vantar - bikbok 99 kr
korta strumpor - åhlens 30 kr
linne - monkii 150 kr
kjol - åhlens 199kr
cardigan - gina tricot 125 kr tror ja bara :)


Kommentarer
Postat av: victoria

o du gör min dag mkt roligare sjöiis! <3

men min sås i korven såg ut som sagg, tihhi

och jag älskar mina vantar, men jag hittade dom igen då vart jag såhär glad :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-10-06 @ 22:13:25
URL: http://viickanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0