SNÖ MASSOR SNÖ

deet är as mycket snö ute för er som inte vet det, och snö gillar vi inte!
studiebesök på daceskolan idag och kungshöga, men jag var bara på dacke,
besökte fordon, skulle kunna tänkta mig det konstigt nog :), besökte även hotell resturang, men det vet
jag inte riktigt, kankse skulle passa men sånt osm märks vad jag väljer skulle vilja gå barn och fritidsprogrammet och sen inrikigt väktare, skulle också vara kul!
sov efter skolan , sjukt trött ! , tänkte att jag skulle föröska få med mig vickan ut i snövädret!
nu ska jag duscha tror jag, får se om ja bloggar om något senare hihihi !
herrrrrrrååå



glad ? , ledsen ? , tjej ?
hmm gullig iallefall!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0