segt klockan går

känns som det vart en väldigt lång dag!
fick ta näsprov & halsprov på vårdcentralen, när jag fick ta näsprovet stoppa dom upp en jätte lång sak i näsan sen höll dom för ena näsborren & min mun sen skulle jag andas , mamma var med mig och såklart börjar hon as skratta åt mig och jag kunde inte helelr hålla mig så där innne sitter jag o mamma och skrattar läkarn trodde väll vi va lusigta elelr något, haha halsprovet va det inget fel på men ändå har jag ont osm fan :(
och jag är ju hes därför dom tog ett näsprov , det ska dom skicka iväg så får reda på det svaret på torsdag trodde dom, imorgon ska jag till skolan i vilket fall, simprov hatarrrrrrrrrrt
finns inget mer att säga nu, eller jo jag vill ha sommmar & ett plus är att dom har börjat prata lite om turkiet här hemma även vickans förräldrar m gött!

Dagens humör: Bra tror jag
Dagens mående: trött, ont i halsen oså 
Dagens borde: städa mitt rum
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: inget
Dagens planer: hmm sova?
Dagens vill ha: kläder
Dagens längtan: fredag & helg
Dagens fundering: vad är det som gör ont i min hals haha
Dagens beroende: musik
Dagens tråkigaste: väntan på vårdcentrlen
Dagens klädsel: jeans linne tjocktröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0