inget liv just nu

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: grön bruna?
2. hur lång är du: 168
3. vilken hårfärg har du: brunetttttt
4. långt eller kort hår: mellan tror ja haha
5. piercingar: öronen?
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: mega bruna
7. hur lång skulle du vilja vara: lite längre än vad jag är nu
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: ljusbrint eller jag vet inte
9. vill du ha kort eller långt hår: just nu: långt
10. skulle du vilja ha piercingar: naveln

Senaste du
11. åt: pasta
12. drack: saft
13. du fick sms av och vad de stod: kenny, okej
14. kramade: hm filip
15. kysste: filip ♥
16. du spydde: vet inte länge sedan
17. du skrattade riktigt mycket: haha vårdcentralen med mamma i måndags

Kärlek

18. är du singel:nej
19. ditt förra förhållande va med: david
20. ditt längsta förhållande: 10 månader typ eller ngt
21. med vilken då: kenny
22. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: kennybenny
23. är du oskuld?: nej
24. gillar du någon just nu: nej, jag älskar någon just nu
25. hur många seriösa förhållanden har du haft: ett, och det jag har nu
26. vill du vara singel: nej!
27. vill du gifta dig: någon gång

Vänskap

28. de som vet mest om dig: victoria
29. den vän som du har känt längst: sara och besarta
30. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: har fler
31. någon du saknar att umgås med: mina 94tjejor
32. en av dina bästa killkompisar: filip karlsson
33. någon kompis som bor långt ifrån dig: vet inte
34. den du har mest minnen med: vickan
35. bra vänner du inte träffar ofta: besarta..
36. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om: haha jag tror så;)

Övrigt
37. musiksmak: allt som går på radion!
38. galen eller lugn: galen & lungn
49. har du någon gång hört att du sjunger bra: japp ibland så
40. dricker du alkohol: ja
41. röker du: nej, eller ibland fester typ
42. har du hört att du borde bli modell: hm vetej
43. något speciellt du alltid har på dig varje dag: bh trosor
44. vad tänker du på just nu: stockholms resan på fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0