Godnatttttttttttttt

nu bloggar jag för jag inte har något annat för mig.. 

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - nej

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - beror på
har du varit kär i någon? - ja
är du kär just nu? - ja!

Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? - jennifer monica marianne sjösten
när fyller du år? - 4 november

några piercingar? - öronen  

vad har du på dig just nu? - stor t-shirt
vilken årstid är bäst? - sommarn

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att vakna av att filip håller om mig 
vad tycker du mest om hos dig själv? -  nothing
vad är du bra på? - haha vet inte
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med filip ♥

 

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? vickan
vem är den roligaste av dina vänner? vickan
vem är snyggast av dina vänner?  alla är lika snygga!
vem är mest partyprisse? vickan pickan och becca bajs
vem är den du helst har filmkväll med? filip, eller mina fina tjejor
vem av dina vänner är mest "evil"? -  vickan när hon är på dåligt huumör, hih
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - ebba tror jag
 

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - mamma

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja!
vem är farligast i din familj? - i am

vem ser roligast ut i din familj? - hampus!
vem är coolast? - jag ofc

har ni något husdjur? - nope, om inte brorsan räknas
vem har du mest gemensamt med? - ingen haha
vem står för underhållningen? - hmm jag

vem sover du oftast med? - ingen mig själv?
roligaste kvällen med familjemedlem - ingen haha

 

10 frågor om idag
vad har du gjort? - vaknar brevid filip, städat, filmkväll med mina tjejor & vart ute och gått
har du varit glad idag? - ja
har du varit ledsen idag? - nope!

har du gjort något bra idag? - aa tror de 
vad ska du göra nu? - haha sova snart
har du gjort något dåligt idag? - nej gör jag aldrig :)

vad har du ätit idag?-  potatis o sås och kött
Har du duschat idag? - jaåpp

är du trött nu? - jalite
vad händer imon? - prao , änggården here i come

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - mamsen

Vem ringde du senast? - filip
Vem sms:a till dig senast? -  filip
Vem sms:a du till senas ? filip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0