dag 1

Presentera mig själv

heter jennifer monica marianne sjösten bor i ett hus i skänninge med min familj !
föddes på motala bb den 4 november runt 5 minuter över åtta på morgon.
jag är 1.67 cm lång är i grunden blond men färgat håret brunt, har bruna/gröna ögon!
har spelat fotboll i 7 år tror jag men slutade och började istället att rida senare så började jag köra :)
just nu håller jag inte på med någon sport.
jag älskar att umgås med mina vänner och pojkvännen så , så spenderar jag min fritid!
jag är nog en ganska glad ,positiv  och social tjej tror jag folk uppfattar mig som, men såklart är även jag på dåligt humör och negativ ibland.
gillar även att träffa nya människor och skaffa nya vänner, har aldrig haft något problem med vänner oså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0