tur i oturen

kom precis hem vart och hämtat mina två kusiner joel & emil och pappas bror i motala, dom har varit med i en olycka , blev påkörda av en traktor i brinkenbacken så dom får ner mot ett staket så hela bilden är trasig nu, men ingen utav dom skadade sig som tur va, så vi har precis skussat hem dom!
sista dagen på ängården imorgon också, kommer sakna det..
mina två handledare marie och anne-helen kom och satte sig brevid mig idag och sa att dom tyckte att det skyulle bli tråkigt att det va sista dagen imrogn och att dom kommer sakna mig dom tyckte att jag gjorde mitt jobb så bra, som om jag ahde jobbat därjätte länge och såg vad som behövdes göra ocgh gjort ett gott intryck, så dom ville att jag skulle söka sommarjobb på deras avdelining dagverksamheten , och jag ska göra miott bästa för att få hamna där i sommarm eftersom jag trivs riktigt bra.
ska nog ringa min sjuka filip snart, stackarn ♥
ska lägga in ett inlägg om min familj tror jag det va idag.
puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0