tredje dagen

mina föräldrar

min pappa heter johan sjösten , han är 39 år och jobbar i motala!
han är en sån som ger mig pengar hihi, nevars men man kan säga att jag är pappas lilla flicka, han är en som alltid lyssnar , och märker direkt om jag är ledsen eller något sånt.
han finns alltid där, man kan gråta skratta och allt med han, något jag tycker är viktigt.

min mamma heter pernilla widblom och också är 39 år men jobbar här i skänninge!
hon är en som jag alltid kan prata med om allt , en riktigt bra mamma.
jag är nog mammas lilla flicka också, min mamma är ofta glad och jag har väldigt kul med henne.
jag har nog världens bästa föräldrar.



älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0