sjätte & sjunde dagen

internet har strulat men nu ska allt fungera :)

min dag har beståt av skola plugg och nu datan så en mycket slapp dag , pluggandet
är något som resten av min kväll kommer bestå av.

min bästa vän heter besarta kalludra , hon va min fösta vän!
träffades på trojenborg eftersom vi bodde på samma ställe.
hon har aldrig svikit mig aldrig gjort mig ledsen en rikttig vän ända ut i fingertopparna!
vi va mycket när vi va små , men nu umgås vi inte specielt mycket.. beror på våra att våra intressen är olika tror jag men ibland träffas vi ändå, skulle vilja träffa henne mer .
hon är kung på fotboll vilket gör att man är lite stolt sisåädr hihi, kanske låter lite töntigt men så är det:)
jag älskar henne !





VÄRLDENS BÄSTA TJEJ!♥

Kommentarer
Postat av: Besarta Kalludra

så jävla underbar är du jennifer !

Du är min bästavän och kommer vara det livet ut.

Jag älskar dig mest och jag menart <3

2010-12-07 @ 22:50:48
Postat av: svar

<3!

2010-12-08 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0