jag hatar skolan, visste ni det?

jag hatar skolan mer än allt annat.
föröskt pluggat lite men inget går ju in i huvudet på mig ..........
så jag rev sönder skiten, kändes fan bra att göra det.
gjorde ju matte nationellt prov , gissa vad jag fick jo 3 RÄTT av 13!
inte godkänt här va.. så jag säger bara IV here i come for the rest of my life!
och i matten tillexempel vara ska jag kunna räkna ut vad w y ö blabla blir?
varför ska ja kunna räkna ut saker med huvudet när det finns miniräknare ?
onödig tid kallar ja det.
nog om det, ska nu kollar halv åtta hos mig och klcokan åtta sista avsnittet av bonde
söker fru, najs
puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej, ett avsnitt till är det! Allt måste ju lösa sig först...

2010-12-09 @ 14:28:03
URL: http://stettan.blogg.se/
Postat av: svar

haha jag märkte det!:)

synd om han nissen , alla vill ju typ åka hem, stackarn :)

2010-12-09 @ 18:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0