ont i min tå.

har haft inflamation i min tå nu typ en vecka, as ont göre kan typ inte gå
så vi ringde läkar så fick en tid kl 4 i motala, så nu ätter jag antibiotika.. 10 dagar mumsigt.
om det inte blir ngt bättre i början av nästa vecka så blire en liten operation med lokalbedövning!
men nu ska jag inte tjatta mer om min tå!
igår rixfm det va roligt, men fatikst roligar i mjölby!
idag va och shoppade på förmiddagen, blev ett par jeans på vila ett par ljusare fast ändå mörka, sen en långärmand H tröja på gina o tre trosor där, sen ett par thigts och en kofta på cubus, gick på typ 700 inte så farligt för så mycket, längtar tills jag får pengarna av pappa 2000 då ska jag shoppa massor, tror vickan skulle följa med blir nog av någon gång i veckan, va hos pappas bror nu ikväll grilla också, drack vin och scottade med mamma pappas bror och hans fru, gott !
kom nys hem typ, ska nog sätta igång en film, last song har inte sätt den än seriöst , alla säger att den är bra och en såndär tjutfilm, det gillar jag !
hejdå!




tröjan från ginatricot 199kr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0