it's perfect

jag längtar jätte mycket till fredag, allt fixat skuss o allt och sen härliga brudar på det ,
kan det bli bättre? , nej det kan det inte !
va ute i solen ett tag förut , men is kallt frös ju ihjäl typ, jag vill inte att sommarn ska vara slut.
nu sitter jag och plattar håret, ikväll ska jag, ebba & becca till mjölby och träffa frida, ska möta simon och fixa lite!
åker nog hem med 11 bussen tror ja, kankse blir film eller något då hos någon!
va och shoppade igår också men kajsa, blev två jeans thigts ett par ljusa o sen ett par mörka på bikbok sen en rosa top där också kankse ha den på fredag ? blev även ett linne på gina också, !
vi åt på chili, sjukt gottt!
sen igår kväll kollade jag beccca och ebba på film hemma hos ebba , rember me , den va bra
men slutet sög, han dog ju !.
ska nog ta och ringa frida nu, bloggar senare !





Kommentarer
Postat av: fridaaa

<3!

2010-08-10 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0