Fredag den 13:de

fredag den 13:de , jag tror inte på sånt där faktikst.
skulle följt med far o bror och kusineran joel och emil ut i skärgården idag, men orkade inte
så stannade kvar i sängen, snart är det ju slut med sovmornar, ist börja ställa klockan.
sjukt skönt att det är sista året på trojan!
ska nog snart börja packa och lite, ska upp till becca ikväll med ebba och frida ♥
kvällen kommer nog bli världigt toppen bra, sover där inatt också.
men vad ska man ha på sig ikväll? , jag har jämt problem med det, tar ju minst
2 timmar för mig att välja kläder, jobbigt.
laddar camran nu också, lägger upp lite bilder från kvällen imorgon, berorende på hur jag mår
nu har jag inte tid med det hära längre.
bloggar kankse imorgon som sagt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0