från och med du - oskar linnros♥

knarkar seriöst hans låtar, och så är han ju så snygg också!
åt frukost med mamma imorse klockan sex, dock hade jag inte hunnit somna än då, gick och la mig efter det
sen kom min farmor upp och väckte mig , sen åkte vi till vadstena, även vart i fingspång idag , kollat bil , vi har ju beställt en men den är förseand ända tills jul typ, så nu har vi ingen bil som alla kan åka i, eller jo pappa har lånat en men man vill ju ha en egen bil, får se hur det blir om vi väntar eller köper någon annan!
va uppe hos becca en sväng med ebba, jag höll i hennes vandrade pinne höll på och börja gråta, ursch han va obeehglig.. sen ut och cykla en sväng sen drog vi hem till ebba kolla karatekid, är kär i negerungen så sött han är!
sen följde jag och ebba becca hem, sen drog vi och plockade äpplen och cyklade en sväng, duscha gjorde jag för ett tag sedan också, just nu pratar jag med ted , jag är typ aldrig trött på nätterna men sen på dagen orkar jag typ inget.. fast nu är jag faktikst trött så kanske ska sova medans jag är trött.
ska faktiskt göra det, godnattttttt !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0