every day is a happy day

det händer ju något kul varje dag kom jag och tänka på nu
No lekitonen va bäst idag, skrattade massor men man kan ju inte göra något annat när vickan pickan sitter brevid mig, hon började leka fisk mitt i allt, cpe ♥
sitter och väntar på att morden i midsommer ska börja, som det visst gjorde nu !
va med pappa förut till sysllingen sen till uffe, jag ville ha glass också så pappa skussa mig till burger king!
skulle sovit hos vickan inatt, men det blir imorgon istället!
ska föröska somna tidigt inatt, har lite svårt med detdära..
nu ska jag kolla klart på midssomer sen sova, imorgon är det skola igen
och vi älskart, eller hur?



jag & vickan någon gång förra vintern tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0