blåsväderrrrrrrrrrr

det blåser ute, hatar när det gör det, håret blir lockigt ja ursch !
igår va jag med ebba, vi satt på min altan inatt plötsligt poffar något, jag trodde det va ljus saken
ebba höll i, men det va visst lampan över mig, förklarade ebba för det blev tydligen svart, men det märkte inte jag, :)ebba och jag kankse ska kolla bio ikväll, men vet inte än, kankse blir imorgon:)
hoppas ebba kommer hit i vilket fall!
jag vill till rixfm på fredag ebba ville också det vi har aillefall pratat om det , ska fråga becca och frida med!
eller kankse det blir borghamn, men tror inte det.
nu är jag för trött för att blogg mer.. somnade 5 eller något och pappa väckte mig nio, inte snällt!



den är min nu, tack pappa ♥

Kommentarer
Postat av: fridaaaa

jag hänkar rix fm! :)

2010-08-16 @ 19:48:27
URL: http://busbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0