äppelsura

ebba och jag har vart ute och gått typ varje kväll, och så igår va vi ute och gick vid tolv eller något så gick vi ner vid trojen borg skolan, då hör vi typ att det lät som om en kniv blev vässad, as äkligt så vi stannade upp och kollade på varandra och sprang iväg och gick en annan väg, lite läskigt!
sen nu ikväll klockan va nog tolv nu också, så går vi nere vid ån vid bjölbotullskolan så äre en bil som följt efter oss, andreas bil tror ja det va, sen så skulel vi gå upp för en backe då hade dom gått ur bilen och ställt sig bakom några träd eller något, runt hörnet iallefall så när vi kommer upp där, börjar dom skricka, gud vad rädda vi blev!
vi har pallt äpplen också, tuffa vi vet.. , ebba sa att hon fick äppelsura i magen, efter som äpple syran är sur eller jag tror hon mennade så iallefalll.... :)men iallefall, nu sitter jag och ebba i mitt rum, och chillar , som vi nu ska förstsätta med
herrrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0